Helló Pakisztán!

Helló Pakisztán!

Mit tudtam Pakisztánról?

2018. szeptember 01. - pearly05

Sok időm nem volt utánajárni dolgoknak, de akkor kezdjük azzal, miket tudtam Pakisztánról, mielőtt megérkeztem. Ebben vannak sztereotípiák is és remélem, pár megcáfolódik:

  • Nagyon veszélyes hely.
  • A nők mind kendőt hordanak.
  • Csak hosszúnadrág a megengedett nőknek és gyerekeknek is
  • Nők nem mehetnek előre az ajtóban, hierarchia szerint kell az ajtókon keresztülmenni.
  • Nem mehetek ki az utcára sétálni
  • Mindig őrök kísérnek majd minket.
  • Nem esznek disznóhúst
  • Sok zöldséggel főznek
  • Nagy a társadalmi rétegek közti különbség
  • Lesznek szolgák
  • Van halálbüntetés
  • Vallásról nem szabad beszélgetni
  • Mondhatom, hogy keresztény vagyok
  • Van magyar nagykövetség és közösség
  • Tuti beteg leszek a kajától én is és a kislányaim is
  • Sokat robbantanak
  • Borzalmas a közlekedés
  • Nincs KRESZ, a jogsikat pénzért bárkinek odaadják.

 

Most több nem jut eszembe, nyilván ez egy nagyon szubjektív és európai szemmel készült lista.

A bejegyzés trackback címe:

https://hellopakisztan.blog.hu/api/trackback/id/tr5414215021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása